Spot sponsorski

Spot sponsorski jest jedną z najlepszych form reklamy i promocji dla firmy. Jest to jednak dość specyficzny rodzaj filmu. Produkcja spotu jest trudna ze względu na wiele zasad, których bezwzględnie trzeba przestrzegać. Właśnie dlatego tak trudno o dobrej jakości i kreatywny spot.

Najważniejszą zasadą jest ograniczenie czasowe. Spot sponsorski może trwać 8 sekund. Do tego może zawierać tylko ściśle określone zwroty i treści. To mocno związuje ręce firmom i producentom, którzy chcieliby pokazać jak najwięcej, jak najkorzystniej i przekazać jak najwięcej informacji. Zasady i możliwości manewru są jednak nieubłagane. W związku z tym ogromną rolę gra doświadczenie i kreatywność twórców spotu.

Studio Simple Frame od wielu lat zajmuje się kompleksową produkcją i postprodukcją spotów sponsorskich. To właśnie przede wszystkim doświadczenie sprawia, że doskonale poruszamy się wśród zakazów i wytycznych odnośnie projektów filmowych. Bogato wyposażone studio pozwala nam na tworzenie nawet bardzo odważnych i kreatywnych pomysłów.

Każdy projekt zaczynamy od napisania scenariusza. To własnie w nim zawieramy wszystkie szczegóły potrzebne do późniejszej pracy. Dobieramy techniki i sposoby tworzenia na potrzeby konkretnego filmu. Tradycyjny film, animacja 2D czy animacja 3D- wybieramy to, co będzie najlepiej wyglądać i najlepiej odda istotna do pokazania treść. Maksymalnie wykorzystujemy każdą z 8 sekund filmu. Chcemy żeby nasze prace zachwycały i zostawiały ślad, który później przełoży się na sprzedaż oferty klienta.

Polecane dla Ciebie

O autorze: Aleksandra